maanantai 3. maaliskuuta 2014

10 kuvaa kesään 7



Olen osallistunut haasteeseen "10 kuvaa kesään" syksyn ja talven  aikana.  Haaste kuului seuraavasti:

Valitse yksi kotisi ikkuna, josta kuvaat koko kuvasarjasi. Valitse kuukaudenpäivä, jolloin kuvaat.  Ota kuva samasta paikasta joka kuukausi aina valitsemasi päivänä ja julkaise kuva blogissasi.

Halutessasi voit julkaista kertyneistä kuvista kollaasin joka kuukausi.

Ja kappas vain, viimeisen kuvan aikoihin sinulla on kiva kuvasarja vuodenaikojen vaihtumisesta ja kesä on jo parhaimmillaan :)



En ole aina kuvannut samana kuukaudenpäivänä ja helmikuu eli kuudes jäi väliin,  tämä on siis  seitsemäs.




3.3.2014


10.1.2014

25.11.2013

6.11.2013

4.10.2013

25.9.2013


Ammari

keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Sopiva määrä lunta...

Nämä kuvat ovat viime talvelta, maaliskuun alkupuolelta.  Ihanan lumiset maisemat.  No, nyt ei lunta enää  maassa olekaan, eli mikä on se sopiva määrä.  Näin lumetonta helmikuun lopussa on uutistietojen mukaan vuosisadassa vain muutaman kerran.  






Ammari


sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Mikä ihana valoilmiö..

Tänään oli se päivä,  jolloin talven selkä taittuu, karhu kuulemma kääntää kylkeä. Näin sanoo vanha kansa ja minulle se sopii.

Olipas huikea ilma ja kauniit maisemat.










Ammari

perjantai 10. tammikuuta 2014

10 kuvaa kesään nr 5


Olen osallistunut haasteeseen "10 kuvaa kesään" syksyn aikana.  Haaste kuului seuraavasti:

Valitse yksi kotisi ikkuna, josta kuvaat koko kuvasarjasi. Valitse kuukaudenpäivä, jolloin kuvaat.  Ota kuva samasta paikasta joka kuukausi aina valitsemasi päivänä ja julkaise kuva blogissasi.

Halutessasi voit julkaista kertyneistä kuvista kollaasin joka kuukausi.

Ja kappas vain, viimeisen kuvan aikoihin sinulla on kiva kuvasarja vuodenaikojen vaihtumisesta ja kesä on jo parhaimmillaan :)



No ensinnäkään en ole aina kuvannut samana kuukaudenpäivänä ja toisekseen meninkin jo sekaisin kuinka monta postausta olen tehnyt, mutta olkoon tämä viides.

Odotin kovasti, että saisin jo lumisen kuvan.  Eilen lupasivat lunta Etelä-Suomeen, eipä ole näkynyt. Höh!!

10.1.2014 (jos tarkkaan katsoo niin jouluvalot näkyvät  )

25.11.2013

6.11.2013



4.10.2013

29.9.2013

Ammari







torstai 2. tammikuuta 2014

Hyvää Uutta Vuotta 2014

Nämä kuvat ovat kahden vuoden takaa , joulun pyhinä otetut.  Olimme joululomalla Porvoon saaristossa.  Eli ei sen kummallisempaa säätä silloinkaan. Paitsi tuo kummallinen keltainen pallo, jota ei nyt ole paljon nähty.  Lumen odotuksen tunnelmissa hyvää uutta vuotta.








Ammari